Přeskočit na hlavní obsah

Nový život bez dvojplamenu

Dlouhých 6 let byl aktivní součástí mého života. Někdy více, někdy intenzivněji, někdy jsme měli okurkovou sezónu. Ale věděli jsme, že jsme svou součástí nejen duševně, ale také ve svých hmotných životech. Nazývali jsme se přáteli, ale já vždycky věděla, že je to jen společensky přijatelná maska, kterou jsme se mohli prezentovat před ostatními, před našimi životními partnery, ale asi nejvíce sami před sebou.

Většinu času, co se známe v této inkarnaci, mi tato role a maska neseděla, ale jelikož jsem ho chtěla mít ve svém životě, nezbývalo mi nic jiného, než tu roli přijmout. Ve smyslu, že jsem se do této role snažila napasovat a věřila jsem, že to bude fungovat. Když nastal letos v dubnu bod zlomu, kdy jsme překročili určité hranice a začali jsme se po té době konečně sbližovat, věděla jsem, že to bude buď a nebo. Buď do toho půjdeme naplno, nebo už takto nebudu moct pokračovat dál. Kritický bod ovšem nastal v červenci, kdy jsem se postavila sama za sebe, za to, co doopravdy chci a řekla jsem si, že si toto provizorium tolerovat nebudu. Buď budeme spolu, nebo nic. A díky tomu vzniknul i tento blog a celá komunita.

A stalo se. Začali jsme se dávat dohromady. Ten šestiletý sen se začal konečně stávat skutečností, věřila jsem, že to nejhorší máme za sebou. A opak byl pravdou. Na to největší dno jsem si měla ještě sáhnout. Bohužel vše, co nebylo zpracované, vyplulo napovrch a ukázalo se, že jsou věci, které nelze ignorovat. A můj dvojplamen od toho kompletně utekl. Utekl tedy vlastně sám před sebou, ale nedivím se mu. I pro mě bylo těžké čelit narůstajícím problémům a mému egu, které se začalo projevovat na plné obrátky. Projevila se naplno nedůvěra v sebe sama, jak u mě, tak i u něho a pak vzájemně. Náš vztah mě i jeho začal ničit. Ale já chtěla zůstat, nevzdat to a pracovat na tom.

Dynamika dvojplamenů se dá přirovnat k symbolu nekonečna

Všechno jsme si kompletně odzrcadlili a ten tlak nás odhodil od sebe. Jedna z chyb, kterou jsem udělala, byla ta, že jsem začala přehlížet věci, které jsem věděla, že u něj nejsou v pořádku (a samozřejmě i u mě nebyly kompletně vyřešené). Sebedůvěra, sebeláska, sebepřijetí. Tři základní principy, které nás tento svazek učí a které, pokud si naprosto nevyřešíme, tak nás to k našim dvojplamenům natrvalo nepustí. Věřila jsem tomu, že to zvládneme, jenže zásadní podmínka pro to je ta, že na to musí být lidé dva, asi jako v každém vztahu. Já se tak rychle přestávala cítit, začala jsem tlačit a zároveň jsem se tlačit bála. Přestávala jsem být sama sebou a byla jsem zmatená. Věnovala jsem tomu spoustu energie a začalo mě to neuvěřitelně ničit. Pořád jsem ale věřila, že když to oba budeme chtít překonat, tak to půjde.

Udála se spousta věcí, k hodně věcem jsme přistupovali špatně, ale i tak si troufám tvrdit, že nás tyhle měsíce spolu pozitivně ovlivnily a posunuly vpřed. Už nikdy nebudeme stejní, ani jeden. Intenzita našeho propojení se posílila Mně se neuvěřitelně otevřelo vědomí, spoustu věcí jsem se naučila, spoustu jsem si toho uvědomila a stala jsem se lepším člověkem.

Je smutné, že se to muselo stát takto? Nevím. Možná. Teď si s odstupem uvědomuji, že jsme na tuto cestu a na nás dva nepohlíželi stejně a bez toho by ten vztah nefungoval. Tudíž je dobře, že jsme od sebe. Také bych neměla šanci zjistit spoustu věcí, které jsem teď v době, kdy jsme od sebe, zjistila.

A co dál?

Začínám od nuly. Po šesti letech ho chci vymazat z mého hmotného života a jít si opravdu svou cestou. Bez hraní si na přátele, bez hraní si na to, co nejsme a nikdy nebudeme. Chci doslova spálit všechny mosty a užít si čas, kdy o něm nebudu nic vědět. Jsme jedno a ve fyzickém světě nemusíme být jakkoliv spjati. "Hmota" je ta, která se počítá, a která je relevantní. A v té to cítím takto.

Chci se konečně zaměřit na to, co je pro mě v současnosti i dlouhodobě důležité, vyrovnat si všechny oblasti svého života a zaměřit svou pozornost kompletně jiným směrem. Netvrdím, že v sobě hodlám něco potlačovat, naopak. Chci rozkvést jako květina, už nechci být plevel. Ale neuvěřitelně se těším na etapu života bez něj. Upřímně si nemyslím, že je to konečná, protože u dvojplamenů to takto nefunguje. Ale potřebuju už nutně zjistit, jaký je vlastně život bez něj, protože celý můj dospělý život byl on jeho součástí.

On má svou cestu vývoje před sebou. Pokud se má stát vědomým a pokud máme být spolu, tak ho to bude tlačit, protože tomu se nelze vyhnout. Vzpomínám sama na sebe a svoje probouzení, kdy jsem se cíleně o nic nesnažila a ono to jelo "samo". A když jsem se tomu začala vzpouzet, dostávala jsem akorát facky. :-) Je to ale všechno na něm. Možná jsme jen prostě měli dojít do tohoto bodu, kdy mě měl kompletně probudit a dostat na tu správnou cestu, a žádná společná nás už nečeká.

Jedno je jisté - všechno se časem ukáže. Nicméně já tu pro něj aktuálně ve hmotě nechci být. A to říkám láskyplně směrem k němu, protože to je to nejlepší, co pro něj, a zároveň i pro sebe, můžu udělat. Zkušenosti a prožitky jsou nepřenosné a já bych mu podávala ruku v místech, ve kterých se potřebuje vyráchat sám.

Život s dvojplamenem je neuvěřitelná jízda, vývoj, prožitek emocí, o kterých člověk ani nevěděl, že je může cítit. Je to cesta rozvzpomínání si na to, kým doopravdy jsme a cesta dosažení bezpodmínečné lásky.

Nic neočekávám - nechám se překvapit, co pro mě má vesmír připraveno (a co jsem si nachystala sama na sebe já). Miluju ho, milovala jsem a vždycky budu. Ale bezpodmínečná láska je v určitém bodě i o tom rozdělit se, popřát si to nejlepší a jít si každý po svém. Protože stále máme svobodnou vůli a věci se můžou měnit.

FB skupina

Komentáře

  1. Přijde mi to jako kdybych to psala já! Aktuálně jsme se nevideli měsíc.. po půl roční době ticha jak tomu říkám,.. Po prvé za několik let jsme se nevideli a nevěděli jeden ó druhém nic! Na stanovené době ticha jsme se domluvili... Půl roku.. chtěli jsme vědět co to s námi udělá... Když jsme se viděli bylo to úžasné a velmi očistné v tom smyslu,že jsme si řekli mnoho a mnoho věcí co víme,že jsou potřeba.. ven šli prohry,strachy i co oba chceme., Ási jeden z našich nejupřímnějších rozhovoru v životě... Bez Mašek... Oba vime, že se milujeme! Ale také jsme dobu ticha opět prodloužili na dobu neurčitou.. ani jeden z nás neví kdy ale víme,že teď ne... A jsme na to každý sám. Těším se velmi až ho opět po tak pro mě! Dlouhé době uvidím ale zároveň vim,že to není naposled,že dob ticha bude více., A už to první přineslo taaakovou změnu,že si jen pro něj i pro sebe můžu přát ještě více trpělivosti, protože jednou spolu budem a je jedno jestli tady v hmotnosti! zjistila jsem že dokážu žít i bez něho a tím mu také pomohu! Ikdyz v myslích jsem sním každý každičký den!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Příběhy mnohých z nás jsou podobné, ne-li stejné :-) Je super, k čemu sis došla. Pokud spolu máte být a je to v boží plánu (což prostě je), tak tam dojdete. :-) Je super, že vzájemně víte o svých citech a že o tom dokážete mluvit. To jen tak všem párům taky nejde. Držím palce!!

      Vymazat
    2. Ano spolu budete a už vás nikdy nic nerozdělí

      Vymazat
  2. Mám to úplně stejně. A moc to nedávám...ale uvnitř sebe vnímám, že tohle všechno, celý ten proces, i období odloučení, mlčení, nás oba posouvá dál a řešíme si svoje individuální zranění a potřebujeme zapracovat na sebelásce. A jednou budeme spolu :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Představy jednou budeme spolu. Prosím Vás to je lpění na něčem, co ještě není a zároveň není jisté, jest-li vůbec, bude, v tomto Vašem pozemském životě. To není boží plán. Jeho plánem je při setkání s d. dvojčetem Vás vyrovnat a osvítit, nic víc a nic míň. Není třeba s ním na planetě duality žít. Pokud se stane Vaše sjednocení ve Vás, jednak budete žít v jiné dimenzi a to reálně, jednak tam šupne i on. To co se děje ve Vás, se děje, minimálně o 1 duchovní shod rozdílu v něm a navíc jste tu pro osvětlení blízkého okolí a míst kam tzv. šlápnete.
    Co to obnáší: tak ho milujete, že nemáte potřebu o tom mluvit, víte, že mu dáte svůj život a to myslím doslovně tak, že vy můžete zemřít a on bude žít. Tím se odevzdáte a budete v sobě mít tolik lásky, tak přetékajíc lásky, že jste LÁSKOU. Poznámka:/zde uvedu, kamkoliv se vydáte, budete přitahovat tolik milenců a takových imaginárních krás, že si budete myslet, že sníte. Jenže tito lidé-muži jsou tu pouze jako vábička, protože Vám funguje plně sakrální čakra. V podstatě o Vás stojí pouze ze své úrovně vědomí a v jejich případě nevědomí úrovně sexu. Vy nepodlehnete, tak nějak to jen kolem Vás proudí. Cesta s dvojčetem je cesta tzv. poustevníka, a dokud budete mít vztahy, či jejich potřebu, minuli jste cíl, dá-li se to tak napsat/ A jak to vesmír má, se svým dvojčetem se spojíte na úrovni Kristovské lásky a tedy nejdříve se musíte stát osvícenou bytostí tzv. přejít na druhý břeh. Potkáte ho tady na Zemi a už víte, že Vám započala cesta k osvícení. Láska dvojčete Vám spustí hadí sílu a ona Vám pomůže vypracovat stav bez mysli. Začne etapa: žádný vztah, žádná tužba, žádná bolest dokud v sobě máte vše, či jedno neslučující se s vnitřní Dharmou, máte v sobě dva vlky. Vlka žádostí, zla, bolesti, ega a vlka míru, lásky, zdroje atd. Do té doby jste duální bytostí a není možné s dvojčetem být, pouze si ubližujete a nejste tu proto vytvářen s dvojčetem karmu pro další reinkarnaci neustálé kolo života a smrti. Žít s dvojčetem je vztah na úrovni božského svazku, mizí naprostá sexualita. Dvojče -sedíte vedle něj a milujete ho tak, nějak celým svým bytím. Příměr: jako když Vás objímají sluneční paprsky. Nastane doba, kdy víte, že ho milujete tak, že to co Vám vadilo jinde u jiného partnera, Vám u něj nevadí, prostě to tam není. Jenže na druhé straně u dvojčete to je, on je pořád duální – 2 vlci, nejde v rytmu Dharmy. Vy víte, že ještě nedosáhl úrovně Vaší vibrace a tak ho pustíte. Pustíte ho proto, že už víte co je sebeláska a přestanete na něj myslet, jdete svou vlastní pěšinou dál, Sami za sebe. V nerovnováze, nemůžete spolu být, není to možné. To co mnozí nazývají karmou a denně ji zasévají, je až neskutečné. Mnoho lidí si též myslí, že žijí řekněme slušné karmické vztahy a vztahy dvojčat, či spřízněných duší, ale je-li tam sexuální spojení mimo rozmnožení, tak je to jen karmický vztah. Ve vztahu, za tzv. vztahy. Jak jste osvícení, nemáte potřebu být nikde, nemáte sítě, nemáte potřebu dělat službu lidem, někoho tahat. Když jste plně realizování, za sebe píši: nechodí k Vám nic zlého, protože v sobě nemáte tu energii, nemáte potřebu dávat, dáváte tím, že jste a dáváte víc než lidé co jako dávají skrze různá média. Nemáte ani potřebu někoho vedle sebe mít a ne každého tam máte. Zmizí i tzv. ultraego jež osedlává naši pravou hemisféru, přestanete si o sobě myslet, že jste jakkoliv úžasní a konáte jakékoliv dobro, jednoduše tím jste. Je tam stav nic, stav obyčejnosti, prázdnoty z pohledu nevědomých, ale tolik naplnění, stanete se ptákem, šelmou, vlnou, řekou, vším. Jednu nevýhodu to má, aniž chcete, čtete v lidech, nikoliv jejich mysl, ale pocity. Každý se sem přišel tzv. zachránit sám, každý je svým guruem-mistrem. Jste naplněni posláním jen tím, že jste. Není nic jiného.
    Věřte, že tohle je syrová pravda. Mnohé rozčaruji, ale je to tak. Je na každém, zda li bude hrát svoji roli, kterou si právě zvolil, nebo bude bytím, bude Ježíšem uvnitř sebe. Všem vyvoleným přeji jen kroky světlem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Svatá pravda, souhlasím, já jsem v tomto vztahu jedenáct let,, tak vyjadřují souhlas

      Vymazat
  4. Páni, jsme se svým dvojplamenem týden od sebe, ale ten proces vztahu byl docela podobný. Známe se teda něco málo přes rok, ve vztahu jsme si odžily 3 turbulentní kolečka a obrátilo nám to život vzhůru nohama. Všechny nezpracované záležitosti šly ven. Strachy, nedůvěra, neláska sama k sobě a ego. Očista dočista. Vím, že nás ten vztah měl za úkol posunout, všechny tyhle informace o dvojplamenech mi pomáhají pochopit, co se vlastně stalo a přijmout realitu, posunout se dál, i když je to extrémně náročné. Ale vím, že je vše jak má být.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Jsem ráda za každou zpětnou vazbu od vás, pomáhá mi to vylepšovat tuto tvorbu. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co mě učí fáze odloučení s dvojplamenem

Je toho tolik a tolik toho, co moc nejde slovy popsat, že nevím, jak to do tohohle článku napíšu, ale mám silnou touhu se o to s tebou podělit, protože teď můžu konečně říct, že si opravdu uvědomuju, o čem tohle je. V několika pár příspěvcích, na které jsem vždycky při hledání informací ohledně dvojplamenů na internetu v minulosti narážela, se často zmiňovalo, že je to o té cestě růstu, rozvzpomínání si na to, kdo jsme a nacházení bezpodmínečné lásky uvnitř sebe. Když jsem to pokaždé četla, vždycky to bylo pro mě naprosto abstraktní a neuchopitelné. Byl to teoretický koncept, který jsem chápala logicky, protože to v tom celém kontextu dávalo smysl, ale nikdy jsem to plně nepochopila. Až teď. Měsíc po rozchodu. Když jsme se rozcházeli, bylo mi naprosto jasné, že brzy dospěju k onomu známému: "Mělo to smysl, že se to stalo, protože jsem si uvědomila to a to, naučila jsem se to a to a stala jsem se tím a oním." Když už člověk pozná pravidla této hry, dá se to opravdu kr

Co je to vlastně dvojplamen?

V dnešním článku se chci vrátit na počátek všeho. :-) Ráda bych Ti zde vysvětlila, co je to dvojplamen a jak vzniknul, protože v této komunitě je ohledně toho, co ve skutečnosti dvojplamen je, mnoho nejasností. Když začneš googlit a narazíš na články, které dvojplamen popisují, je to převážně popis příznaků (jak poznat, že jde o dvojplamen) a zážitků, které tě můžou potkat na této cestě. Ale kdo nebo co to vlastně je? Na počátku všeho byl Zdroj / Stvořitel / Bůh, který stvořil takové svoje podjednotky - duše. Tyto duše obsahovaly opačné póly jedné energie - tedy mužskou i ženskou. Nazvěme tuto duši naším vyšším já - dvojplamenem. Z tohoto "vyššího já" vzešly také dvě podjednotky, tedy jednotlivé plameny, jeden s ženským a jeden s mužským aspektem, nicméně tyto plameny jsou celistvé samy o sobě a i tyto plameny mají ve svém jádru mužskou i ženskou energii. Nejlépe to vystihne asi příklad jednovaječných dvojčat, které sdílí totožnou DNA, pochází z jednoho vajíčka, ale