Přeskočit na hlavní obsah

Co mě učí fáze odloučení s dvojplamenem

Je toho tolik a tolik toho, co moc nejde slovy popsat, že nevím, jak to do tohohle článku napíšu, ale mám silnou touhu se o to s tebou podělit, protože teď můžu konečně říct, že si opravdu uvědomuju, o čem tohle je.

V několika pár příspěvcích, na které jsem vždycky při hledání informací ohledně dvojplamenů na internetu v minulosti narážela, se často zmiňovalo, že je to o té cestě růstu, rozvzpomínání si na to, kdo jsme a nacházení bezpodmínečné lásky uvnitř sebe. Když jsem to pokaždé četla, vždycky to bylo pro mě naprosto abstraktní a neuchopitelné. Byl to teoretický koncept, který jsem chápala logicky, protože to v tom celém kontextu dávalo smysl, ale nikdy jsem to plně nepochopila. Až teď. Měsíc po rozchodu.

Když jsme se rozcházeli, bylo mi naprosto jasné, že brzy dospěju k onomu známému: "Mělo to smysl, že se to stalo, protože jsem si uvědomila to a to, naučila jsem se to a to a stala jsem se tím a oním." Když už člověk pozná pravidla této hry, dá se to opravdu krásně předvídat, protože přesně takto se to stalo. :-D Akorát jsem netušila, k čemu že to vlastně dojdu.

Asi to budu psát po bodech, protože to bude možná snazší a řekne to víc než tisíce vět.
  • uvědomila jsem si, kdo jsem, zcela
  • otevřelo se mi ještě více vědomí
  • zjistila jsem, že nemám v rovnováze mužskou a ženskou energii
  • začala jsem je uvádět do rovnováhy
  • uvědomila jsem si, že tím, že jsem fungovala přes mužskou energii, jsem si hrozně moc odčerpávala svoje životní síly
  • přestala jsem mít chuť věci kontrolovat (protože jsem zjistila, že je to extrémně namáhavé a zbytečné, pche)
  • odevzdala jsem se vyšší "moci" a přestala si myslet, že jsem na to sama
  • objevila jsem, že mám kolem sebe armádu andělů a podporu kristovské energie (a opravdu mi neustále potvrzují svou přítomnost, dávají znamení, komunikují a cítím je i energeticky na těle)
  • uvědomila jsem si, že tu mám důležitou úlohu (a že my všichni dvojplameny máme) a že zaměřovat se pouze na partnerský vztah je dosti omezující (ve smyslu, že to omezuje mě a můj potenciál)
  • začala jsem tvořit a našla si novou lásku v psaní
  • začala jsem vymýšlet, jak posunu tento projekt
  • začala jsem víc mluvit veřejně o tom, že jsem "ezo" člověk a klidně řeknu v místnosti plné ajťáků a ředitelů firem, že jsem takto orientovaná :-D
  • začala jsem natáčet videa, což mě nesmírně baví (ale předtím jsem se bála, protože co když mě někdo najde, že se bavím o takovém tématu)
  • neuvěřitelně jsem posílila svou intuici a věřím jí bezpodmínečně, i za cenu toho, že se může někdy zmýlit
  • učím se být zase naivní a věřit ve sluníčka a jednorožce, i za cenu toho, že budu zklamaná

  • začala jsem bezpodmínečně věřit tomu, že vše má svůj důvod a smysl, správné načasování a že směřuju jen k tomu pro mě nejlepšímu
  • našla jsem opět smysl života sama v sobě a v tom, co dělám
  • začala jsem bezpodmínečně věřit ve svůj dvojplamen a přestala jsem si myslet, že vím, co potřebuje
  • naopak jsem se pomyslně vložila do jeho rukou a řekla si, že přijímám jakýkoliv scénář, který nám nastolí
  • dala jsem mu (ve svém nitru, ale samozřejmě i v reálu) veškerý prostor, který potřebuje sám pro sebe
  • vrátila jsem mu (rituálně, i svým postojem) jeho mužskou roli, nechávám veškerou aktivitu na něm
  • plně ho respektuji a respektovat budu, ať bude dělat cokoliv a ať s tím budu jakkoliv (ne)souhlasit
  • přestala jsem naprosto cokoliv očekávat - nic nevím a nemám patent na pravdu :-)
  • začala jsem cítit vděčnost a pokoru
  • fyzický vztah s dvojplamenem přestal být mou hlavní motivací pro to jít po této cestě a vyvíjet se dál
  • přestala jsem tedy potřebovat být se svým dvojplamenem, ale stále si to přeju (a to je rozdíl)
  • mou motivací se plně stala pomoc ostatním lidem a pocit lásky z každé zpětné vazby, že to, co dělám, má smysl a dopad
  • začala jsem mnohem více věřit ve svoje schopnosti a dovednosti
  • věřím sama v sebe jako takovou
  • přestala jsem se bát bolesti a všech negativních emocí, ale když přijdou, vítám je s otevřenou náručí a ptám se jich, co mě přišly naučit
  • přijímám vše, co ke mně přichází
  • začala jsem nás s dvojplamenem vnímat jako tým, který táhne za jeden provaz, i když tomu fyzická realita neodpovídá
  • uvědomila jsem si, že vše, co dělá a nedělá vůči mně, dělá pro mě (i když si to opět třeba ve fyzické realitě neuvědomuje)
  • uvědomila jsem si, že na tom fyzickém vztahu vlastně vůbec nezáleží, protože ta cesta je to skutečně důležité
Tím nechci tvrdit, že je mi to už naprosto u zádele :-D a že vztahem opovrhuji, to vůbec. Pouze to ještě víc vnímám jako tu třešničku na dortu. A navíc je to stále obrovská výzva, protože prožívat tyto stavy a emoce v odloučení je celkem snadné, ale až v momentě, kdy tohle zvládnu (potenciálně) ve vztahu, tak si budu moct říct, že jsem to opravdu ovládla. Ale je to prostě o tom, že jsem najednou přestala mít očekávání od toho, jak by ten vztah měl vypadat. To, co se mnou rezonuje, je představa, že se chytneme za ruce, propleteme si prsty a prostě půjdeme po té cestě, jeden drže druhého. Jenže ta cesta a směr musí být u obou dvou stejné, a to je podmínka, ze které nejde polevit, protože bychom zase oba trpěli.

Tudíž věřím tomu, že vše přijde v ten správný čas a cokoliv mimo bychom si akorát odtrpěli. Anglický výraz je pro to "divine timing" = boží načasování, a to se mi opravdu líbí. :-)

Je to cesta, díky které se stávám někým, koho opravdu miluju. Opravdu miluju, kým jsem teď, a že tyhle body jsou skutečně něco, co žiju či žít začínám. Tohle je ta slavná 4D realita, o které každý hovoří. Nemusíme se vytělesňovat, nemusíme meditovat 16 hodin denně, naopak. Život s dvojplamenem nám umožňuje tohohle stavu dosáhnout a žít to tady a teď na Zemi.

A tohle mi umožnil náš rozchod. Získala jsem odstup, spoustu prostoru, pozornosti a energie. Každý vidí v odloučení zejména utrpení, ale když ho využiješ jako příležitost pro sebe, i ty můžeš udělat takové pokroky za 1 měsíc života.

Absolutně nechci tvrdit, že to tak bylo od začátku, naopak. Prošla jsem si opět velkým peklem a hlubokým dnem. Rozdíl oproti minulosti byl ale v tom, že jsem se tomu přestala bránit. Přijala jsem všechny svoje emoce, přestala jsem se snažit být nějaká, chovat se správně, něco spravovat. Řekla jsem si, že když budu chtít tlačit, tak budu. Když budu chtít být na něj naštvaná, tak budu. Když budu chtít plakat, tak budu. Nic jsem nepotlačovala, ale všechno jsem to začala přijímat. A díky tomu jsem udělala spoustu skoků vpřed.

To nejtěžší mám ale teprve před sebou - udržet se v tomto stavu a dál jej rozvíjet. :-)

Ale nebyla jsem (a nejsem) v tom sama. Velké díky patří mojí drahé Andrejce, kterou mám za inspiraci a učitelku, a která mi (nám) velice pomáhá. Bez ní bych to takto rychle nezvládla. Také jsem moc vděčná za naši FB skupinu, kde jsou další skvělé osůbky a hlavně spousta inspirativních diskusí, díky kterým mohou vznikat tyto články a videa. Také můj vděk patří všem mým kolegům. A samozřejmě obrovský dík patří mému dvojčeti. Moc ho miluju a cítím vůči němu vděčnost.

Pomoc je taky něco, co stojí za zmínku. Nejsme na to sami, naopak. Všichni jsme tým. Neboj se říct si o pomoc - různé světelné bytosti, vyšší já, ale i lidi kolem sebe. :-) Já tuto možnost začnu brzy nabízet oficiálně, ale ještě je vše v procesu. ;-) Ráda ti pomůžu na cestě do tohoto stavu také!

FB skupina

Komentáře

  1. Rada bych reagovala na krasne a bolave zároveň, příspěvky,je to opravdu dohoda z vyssich sfer,kdy berete na sebe zodpovednost zde na zemi. Muj postreh z prožívání zde s nim je,ze ja vedoma musim zaroven nutne hrat nevedomou,on nevedomy,ale zároveň hraje,je nucen hrat vědomou.protože dohoda zrejme takto znela. Citim to tak,aby vubec vznikala tímto polarita,nikoli dualita. Stale a dokola se svazek musí vyrovnavat. Vzdyt s pohledu vyšší dimenze,chceme vlastne sami sebe ulovit,spojit,z pohledu hmoty,kde jsme dva,chceme sebe navzajem. Kdyz ja vedoma vim,ze nemuzu nahanet sama sebe,ubírám se vic a víc vys,tam je to ok,ale on nevedomy se zatim nikam neubírá a tape v tom,proc ho to tahne k druhe strane,jenze nevědoma slozka v nem chce,si myslim,hledat tu dualitu,jinou dusi,jinou napr.zenu. ,pak právě,ale zaroven,je nucen hrat tu vedomou,kdy v momente jiné zeny(karma vztah),citi,ze to neni ono. Ale vznikla uz zkusenost a hra je na svete a kolobeh se roztočí. Hrůza!!!!!

    OdpovědětVymazat
  2. Kdo dnes čte toto svědectví, měl by se mnou as mou rodinou slavit, protože to začalo jako žert pro některé lidi a jiní říkali, že to není možné. Jmenuji se ČENĚK ELIÁŠ a jsem z Prahy, ale s manželkou jsem se přestěhoval do Chicaga. Jsem šťastně ženatý s dvěma dětmi a krásnou ženou. Něco hrozného se stalo mé rodině, když jsem přišel o práci a moje žena opustila dům, protože jsem se nemohla dobře starat o sebe a o rodinné potřeby. a mých dětí v daném okamžiku. Podařilo se mi devět let, žádná žena, která by mě podpořila, abych se dobře postarala o děti. Snažím se poslat zkušební zprávu své ženě, ale ona blokuje mě z rozhovoru s ní Snažím se mluvit se svým přítelem a její rodinní příslušníci, ale stále vím, že by mi mohl pomoci a já jsem byl podání žádosti později tolik společností, ale stále to udělal neříkej mi, dokud nepřišel věrný den, že nikdy nezapomenu v mém životě. Když jsem potkal starého přítele mého, kterému jsem vysvětlil všechny své potíže a řekl mi o skvělém muži, který mu pomohl získat dobrou práci v Coca cola společnost a on mi řekl, že jeho kouzlo kolečko, ale já jsem člověk, který nikdy nevěří v kouzlo kolečko, ale já jsem se rozhodl, že ho zkusit a Drigbinovia mě poučil a ukázal mi, co mám dělat v těchto sedmi dnech oběda kouzlo. Řídím se všemi pokyny a dělám to, co mě požádal, abych udělal dobře .Digbinovia se ujistěte, že všechno šlo dobře a moje žena mě znovu uvidí po nádherné práci Drigbonovia. Moje žena mi zavolala s neznámým číslem a omluvila se a řekla mi, že mi opravdu chybí a naše děti a moje žena se vracejí domů a po dvou dnech Společnost, které jsem podal dopis s oceněním, nyní jsem manažerem společnosti v USA. Doporučuji Vám, pokud máte nějaké problémy, pošlete zprávu na tento email: doctorigbinovia93@gmail.com nebo WhatsApp ho na +2348144480786 a dostanete nejlepší výsledek. Vezměte věci za samozřejmost a bude to od vás. Přeji Vám to nejlepší.

    OdpovědětVymazat

Okomentovat

Jsem ráda za každou zpětnou vazbu od vás, pomáhá mi to vylepšovat tuto tvorbu. :-)

Populární příspěvky z tohoto blogu

Co je to vlastně dvojplamen?

V dnešním článku se chci vrátit na počátek všeho. :-) Ráda bych Ti zde vysvětlila, co je to dvojplamen a jak vzniknul, protože v této komunitě je ohledně toho, co ve skutečnosti dvojplamen je, mnoho nejasností. Když začneš googlit a narazíš na články, které dvojplamen popisují, je to převážně popis příznaků (jak poznat, že jde o dvojplamen) a zážitků, které tě můžou potkat na této cestě. Ale kdo nebo co to vlastně je? Na počátku všeho byl Zdroj / Stvořitel / Bůh, který stvořil takové svoje podjednotky - duše. Tyto duše obsahovaly opačné póly jedné energie - tedy mužskou i ženskou. Nazvěme tuto duši naším vyšším já - dvojplamenem. Z tohoto "vyššího já" vzešly také dvě podjednotky, tedy jednotlivé plameny, jeden s ženským a jeden s mužským aspektem, nicméně tyto plameny jsou celistvé samy o sobě a i tyto plameny mají ve svém jádru mužskou i ženskou energii. Nejlépe to vystihne asi příklad jednovaječných dvojčat, které sdílí totožnou DNA, pochází z jednoho vajíčka, ale

Nový život bez dvojplamenu

Dlouhých 6 let byl aktivní součástí mého života. Někdy více, někdy intenzivněji, někdy jsme měli okurkovou sezónu. Ale věděli jsme, že jsme svou součástí nejen duševně, ale také ve svých hmotných životech. Nazývali jsme se přáteli, ale já vždycky věděla, že je to jen společensky přijatelná maska, kterou jsme se mohli prezentovat před ostatními, před našimi životními partnery, ale asi nejvíce sami před sebou. Většinu času, co se známe v této inkarnaci, mi tato role a maska neseděla, ale jelikož jsem ho chtěla mít ve svém životě, nezbývalo mi nic jiného, než tu roli přijmout. Ve smyslu, že jsem se do této role snažila napasovat a věřila jsem, že to bude fungovat. Když nastal letos v dubnu bod zlomu, kdy jsme překročili určité hranice a začali jsme se po té době konečně sbližovat, věděla jsem, že to bude buď a nebo. Buď do toho půjdeme naplno, nebo už takto nebudu moct pokračovat dál. Kritický bod ovšem nastal v červenci, kdy jsem se postavila sama za sebe, za to, co doopravdy chci a